fredag 13 augusti 2010

Coolt

Det var två tjejer som var här i söndags och kollade på våran lgh. Sen visade det sig att den lägenheten som dom bor i nu, ska vi flytta till. Och eftersom dom fick våran lgh som vi bor i nu så kommer vi i stort sätt bara byta lgh. hehehe. Det betyder också att vi kommer att flytta in tidigare än november. Kanske oktober eller slutet på september. Det ska bli såå sköönt!!!
Och snart föds våran valp också. Nästa vecka!! ÅÅh vad jag längtar. I morgon bär det av till ö-vik btw, till Mollys uppfödare som har kennelträff. Ska bli riktigt trevligt! Ikväll får jag se om jag drar till Lisa och Maria. Jaja, nu är det hög tid för att laga middag, jag är vråålhungrig!!
Tjingeling..

1 kommentar:

  1. Hej Johanna!

    jag och lannar titta på din blogg tillsammans =) kul atat ni fått lgh på nydalahöjd! jättebra läge och fräschtb tycker jagt ioch nära mig och lovis =D
    Säg till om ni behöver flytt hjälp eller hundvakt.

    vi ses kram /Lina och lannar :)

    SvaraRadera