lördag 7 augusti 2010

Flytt till nydalahöjd 1 nov!!! Valp kommer förhoppningsvis vecka 41 om allt går som vi har tänkt!!

Vi har fått en lgh på nydalahöjd!!! En 3 a på ca 88 m2 med uteplats på bottenvåningen och ett hus byggt 1994, så det blir lite fräschare än vårat hyrehus som vi bor i nu so är byggt på 60 talet någon gång. Det ska bli så skönt att flytta. kommer närmare nydalasjön och allt.! Också måste jag ju berätta att vi ska skaffa en hundvalp från kenneln northline. nu Vi var och hälsade på kenneln och dom var bara för underbara, jättefina hundar och jättetrevliga var dom så det känns helt rätt att ha ställt oss i kö hos dom. Vi står 3 a i kö för en tik och 1a på hane. Dom har nämligen 2 tikar som ska få valpar om ca en dryg vecka. Så vi får se vad det blir, en tik eller hane spelar då ingen roll för oss.!! ÅÅh vad jag längtar!!!
Idag har jag och mami varit på picknick med Molly vid nydalasjön. Det var mycket mysigt, jag och Molly badade. Ikväll blir det nog lugnt ska se beck som går på canal + tror jag eller någon annan film:). Och i morgon kommer älsklingen hem från stockholm. Hoppas dom får bra väder ikväll på sonisphere ..Å lite avundsjuk är jag i alla fall. Skulle vilja se iron maiden och Alice Cooper.. Jajja, nåväl nu blire dusch och sen middag och sen börjar myskväll med jordgubbar och film:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar